close
I never needed you to be strong
我不需要你的堅強
I never needed you for pointing out my wrongs
我不需要你指出我的錯誤
I never needed pain, I never needed strain
我不需要痛苦,我也不需要壓力
My love for you is strong enough you should have known
我對你的愛如此深厚 你早該知道
I never needed you for judgment
我不需要你的批判
I never needed you to question what I spend
我不需要你質疑我的付出
I never ask for help
我從沒要求幫助
I take care of myself
我自己照顧我自己
I don't why you think you got a hold on me
我不知道為何會讓你以為能掌控我

And it's a little late for conversations
現在談太遲了
There isn't anything for you to say
沒什麼好說的
And my eyes hurt, hands shiver
而且我的雙眼好痛、雙手也在顫抖
So look at me and listen to me
所以看著我 請聽好
Because
因為...

I don't want to stay another minute
我不想多待一分鐘
I don't want you to say a single word
我不想聽你多說一個字
Hush hush
噓!
Hush hush
別說了
There is no other way, I get the final say
沒有別的辦法,我才是擁有資格說出最後一句話的人
Because
因為...
I don't want to, do this any longer
我不想再這樣下去
I don't want you, theres nothing left to say
我不要你了,沒有什麼好說的了
Hush hush
噓!
Hush hush
別再說了
I've already spoken, our love is broken
已經說了,我們的愛已破碎
Baby hush hush
寶貝 不要再說了

I never needed your corrections
我不需要你來糾正我
On everything from how I act to what I say
對於我做了什麼;或是我做了什麼
I never needed words I never needed hurts
我不要會傷害我的言語
I never needed you to be there everyday
我也不需要你每天在我身邊
I'm sorry for the way I let go
很抱歉得要以這樣的方式鬆手
Of everything I wanted when you came along
關於我們一路走來的記憶
But I am never beaten,
但是我沒被騙過
Broken not defeated
沒有心碎過、也沒輸過
I know next to you is not where I belong
我才知道自己並不屬於你

And it's a little late for explanations
現在解釋有點太慢了
There isn't anything that you can do
你說什麼也沒辦法挽回了
And my eyes hurt, hands shiver
只知道我的雙眼好痛、雙手也在顫抖
So you will listen when I say baby
所以請你聽好我說的...

No more words
別說了
No more lies
別騙了
No more crying
別哭了
No more pain
不再心痛了
No more hurt
不再受傷了
No more trying oh ...
不再想試了...
arrow
arrow
    全站熱搜

    戴呆呆 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()